piątek, 15 marca 2013

Informacje...

Mam mały problem z dostępem do internetu, dlatego niestety nie mogę komentować Waszych rozdziałów ;c
Jestem mega zła na mój internet w telefonie, ponieważ skończył mi się transfer i przez to strasznie się ślimaczy ;c
Jak tylko będę miała możliwość pokomentuję, obiecuję ;*
Wasza (praktycznie bez internetu) Cupcake.
PS AAlexo! Dodawaj kolejny rozdział! Chcę Ci powiedzieć iż przeczytałam ale nie mogę skomentować bo mi się okienko nie wyświetla ;c
PS 2 I chciałam zaznaczyć, że Olivander z poprzedniego rozdziału o Melissie był jakimś potomkiem Olivandera z serii HP, bo tamten był już staruszkiem :) Ten aż tak stary nie jest :D
PS 3 Kocham apkę bloggera, dzięki niej mogę publikować w takiej sytuacji w jakiej jestem! :3

5 komentarzy:

  1. Ooo... współczuję Ci.. :/
    Nie chciałabym być w takiej sytuacji.. :[

    Mimo wszystko informuję Cię o nominacji do The Versatile Blogger Award u mnie na blogu http://destruction-of-rulers.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blogger-award.html#comment-form

    Pozdrawiam i życzę, jak najszybszego odzyskania internetu! ;*
    ~Eveline. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh... to wszystko jasne :( Bardzo mi przykro, że nie masz neta :// Ale mimo wszystko dziękuję za przeczytanie rozdziału! - jesteś wspaniała! :D
    O nominacji już Ci chyba wspominałam ;P

    Mam nadzieję, że już niedługo odzyskasz Internetossa! ^^

    Buziaale :**
    ~AAlexa

    OdpowiedzUsuń
  3. Biednaś . :C
    Ale mam nadzieje że kiedy wrócisz do 'neta' wpadniesz do mnie na nn -> www.ginny-and-draco-magic-love.blogspot.com oraz na mój nowy blog -> www.magic-for-us.blogspot.com . ;3

    Pozdrawiam Twoja ReXi . ;*** (kiedyś Ginny Weasley)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje że prędko powrócisz:)
    Ale jak już będziesz to zapraszam:
    Nowość
    http://topin-zawszespoko.blogspot.com/
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :)
    Obserwuje ;)
    Pozdrawiam,
    Stacy Malfoy
    xxx

    OdpowiedzUsuń