niedziela, 14 lipca 2013

Moi drodzy...

Siemanko cześć i czołem ;*
Dawno mnie tu nie było, a to wręcz niewybaczalne! Wierzę jednak w Wasze dobre serduszka...
W każdym razie, ten post nie został stworzony w celu wyjaśnienia mojej nieobecności (a przynajmniej nie tylko). Chciałam Was, moi drodzy, uświadomić, że Wasza Cupcake. urzęduje na blogspocie już pół roku! Że już od pół roku bloggera zamęczam moją obecnością!
Tak, dokładnie 14 stycznia 2013 dodałam tu pierwszą notkę *wzdycha*
Na początku szło jak po maśle! Notki potrafiałam wstawiać codziennie, nawet po kilka. Po pewnym czasie jednak dostałam pewnego załamania i wszystko zaczęło się po trochu sypać. W maju moja wena kompletnie postanowiła zrobić sobie wakacje, chociaż zatrzymywałam ją jak mogłam nowymi pomysłami na blogi. Nie słuchała mnie. Właśnie wtedy nastąpiła ta długa, głucha, bezowocna przerwa.
Kochani! Teraz znów wpadłam na kolejny genialny pomysł i założyłyśmy z moimi kochanymi bloggerkami nowy blog! Link? Proszę Was bardzo, kochani! <klik>
Mam nadzieję, że dzięki temu wróci mi wena i będę kontynuowała opowiadania z tego bloga...
Trzymajcie kciuki!
Wasza Cupcake.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz