niedziela, 23 marca 2014

The Lucky Seven Award For Bloggers

Nie pytajcie co mnie naszło, bo sama nie wiem... Jest sporo nagród dla bloggerów, jednak takiej chyba nie znalazłam. Myślę, że pora docenić to, jak słowami autorzy wpływają na emocje <3

The Lucky Seven Award
"Szczęśliwa Siódemka"
Nagroda przyznawana, by docenić umiejętność wpływania na emocje.
Jak wiadomo, nie każdy autor potrafi zaczarować swoim opowiadaniem i sprawić, że odczuwamy to, co bohaterowie.

Zasady:
Nominowany/a:
1. dziękuje za nominację (kultura przede wszystkim),
2. wymienia siedem powodów, by czuć się szczęśliwym,
3. zdradza, w jaki sposób wczuwa się w swoje postaci,
4. nominuje siedem kolejnych bloggerów, podając powody nominacji w kilku zdaniach.

UWAGA!
Nagroda może być przyznana dla konkretnego bloga lub za całokształt twórczości.

No, więc zaczynam ^^
Mam nadzieję, że nagroda się przyjmie w bloggerowym środowisku <3

1. Podziękowanie.
Cóż, jestem pionierką tej nagrody, więc nie mam komu dziękować...
Ha! Już mam! Dzięki wielkie, Al ;*

2. Siedem powodów, by czuć się szczęśliwym:
- życie i zdrowie (pozwoliłam sobie umieścić to w jednym punkcie; uważam, że to podstawowy powód, by być szczęśliwym),
- miłość (everywhere! Kiedy jesteśmy kochani przez kogoś od razu jest lepiej, czyż nie?),
- robienie tego, co się kocha (pasje naprawdę czynią nas szczęśliwszymi ludźmi, często pomagają nawiązać przyjaźnie itepe)
- przyjaciele (czas spędzany z bliskimi nie da się porównać do niczego innego; przyjaciele pomagają nam przezwyciężyć problemy, strachy i przeciwności *tak bardzo poetycko*)
- czekolada & kakao (kocham no <3 Rozbiłabym na dwa powody - ten czekoladokakaoholizm, jednak chyba nie ma co rozwlekać hyhy endorfiiiiny!)
- książki (ten moment, gdy z każdą stroną coraz bardziej wgłębiasz się w historię, przywiązujesz do bohaterów i poznajesz nowy świat...)
- wena lub jej brak (wiem, może to dziwnie brzmieć xD Często jak mam wenę mam ochotę wybić wszystkich w pień, bo przychodzi nie w porę, ale ogólnie teoretycznie przynosi radość, bo w końcu można coś mniej więcej wartościowego napisać)

3. Sposób, by wczuć się w postaci:
Zazwyczaj nie mam z tym problemów - moje bohaterki są do mnie zbyt podobne, żebym nie wiedziała, jak powinny reagować na dane wydarzenie. Inna bajka przy np. Whatever, kiedy postać ma ze mnie najmniej jak się da. Staram się wtedy myśleć jak ona. Często podczas pisania staram się nawet stanąć tak jak bohaterka, co bywa naprawdę dość śmieszne. Wyobrażam sobie, że jestem na miejscu danej postaci i... jakoś idzie.

4. Nominuję:
· Alexa
Kochanie Ty moje! Grasz swoimi opowiadaniami na moich emocjach jak Chopin na klawiszach! Zalewam się łzami, skaczę po pokoju... Co Ty ze mną robisz? Kurcze, jesteś moim miszczem, Imienniczko ;*
· Paula <-- i owszem, tłumaczenie, ale tłumaczyć też trzeba umieć <3
Zdecydowanie Ci się należy ^^ Nie wiem, nie czytam innych tłumaczenień raczej, Twoje jest mega! Świetnie dobierasz słowa i emocje buchają z każdej linijki.
· Desia
Twoje poczucie humoru <333 No i yaoi huehuehue. Przy każdym z Twoich opowiadań itp. siedzę jak na szpilkach, emocje mną targają... Tak, uwielbiam to xD
· Evie (link do nowego bloga)
Evie! Z Twoich opowiadań płynie rzeka emocji, w której uwielbiam się zanurzać *ja taka poetka* Mam nadzieję, że w tej historii o zombiakach będzie tak samo ;*
· Clarie
No, jakby mogło Cię tu zabraknąć? ^^ Blog utytułowany Najlepszym Blogiem Segregatora... Co prawda mam zaległości, ale wiem dobrze, jak potrafisz oddać emocje. Brawa!
· Hermionija
Nie wiem, czy dalej piszesz, narobiłam sobie u Ciebie górę zaległości xD Ale to, co przeżywałam czytając... magia po prostu <3
· cóż, siódmej osoby nie mam, ponieważ chwilowo wycofała się z bloggerowego półświatka... Mam nadzieję, że wróci i będę mogła wręczyć jej tę wyjątkową nominację ;* Owszem, mogłabym nominować kogoś, jednak raczej nie mam odpowiedniej osoby... wybaczcie ;c

Jako że dodaję z telefonu, nie wiem gdzie dokładnie znajduje się logo nagrody, stworzone przez Evie ^^ W każdym razie wielkie jej dzięki za to!

Tak czy inaczej mam nadzieję, że TLSAward przyjmie się tak jak inne nagrody (np. Liebster Award, które jest WSZĘDZIE)... Czymajcie kciuki!

Wasza Cupcake.

2 komentarze:

  1. Cuppy och Cuppy. Geniuszu Ty !!
    Dziekuje Ci za te nominacje ♥
    Uwazam ze absolutnie nie zasluguje by znalezc sie w tej Szczesliwej Siodemce. Ale to Ty tu jestes wladca wiec dziekujr ♥
    No nie wiem co bym jeszcze mogla powiedzieć :(
    Nie spodziewalam sie!
    I gratuluje Ci pomyslowosci!!
    Pozdrawiam i zapraszam Cie do aoebie na nadrobienie zaleglosci (ale bez musu xD ) ♥
    Clar

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, kochana! Na razie nie miałam czasu się tym zająć, ale postaram się coś wymyślić ^.^ bo brzmi bardzo zachęcająco! :D A przy okazji zapraszam na nowego bloga ;-; http://przez-przepasc.blogspot.com/ i proszę, CUP! Dawaj mi linki, gdzie mogę Cię aktualnie znaleźć! Nie wiem, co komentować, co czytać, a tak strasznie bym chciała :((
    BUZIAKI ;**

    OdpowiedzUsuń