poniedziałek, 14 stycznia 2013

Mój świat. Prolog.

"Lubiła tańczyć, pełna radości tak, ciągle goniła wiatr..."
Kręciłam się w okół własnej osi z nieprawdopodobną szybkością. Wszystko wirowało. Jedyną pewną rzeczą na świecie dla mnie była jego dłoń na mojej talii i druga tańcząca po moim ciele w rytm muzyki. Mój świat zwariował. Zwariował na punkcie tych zimnych stalowych oczu i łobuzerskiego uśmieszku. Na punkcie bladej cery i czarnych włosów. Mój świat wirował z jego białymi zębami i ciepłym oddechem...

"Słuchaj, Skarbie, jesteś dla mnie wszystkim, nie pamiętam żeby był ktoś inny. W nocy nie pozwalasz zasnąć mi, kradniesz moje sny, wiem bez Ciebie nie zasnę!"
Jego oddech na mojej szyi. Delikatne muskanie na karku. Zatracenie...

"Nie jesteś wart miłości, którą chciałam zmienić cały Twój świat..."
Ta jedna chwila. Prawie zniszczyłam cały swój świat. Jednak nie pozwoliłam sobie na to. Na całe szczęście.
_________________________________________
Mam nadzieję, że się podoba.
To tak na początek, opowiadanko młodzieżowe, typowo o problemach damsko-męskich, miłości i wielu trudnych decyzjach.
Komentujcie! Dopiero zaczynam i chciałabym słyszeć jakiś odzew!
3majcie się, Misiaki ;**
Wasza Cupcake.

5 komentarzy:

  1. Krótko, w sumie to prolog, więc nie mogę narzekać. :D
    No więc fajne, na razie nie wiem co mam więcej powiedzieć, bo cały czas się kręcą. :D
    Tylko a końcówka- nie wiem o co chodzi, no bo ,,Nie jesteś wart miłości [...]" idę czytać dalej, bo może wyjaśnisz w innym rozdziale. :d
    -Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu...nie no - prolog niesamowity!! Bardzo dobrze, że tak pięknie wszystko wyjaśniłaś w...tekstach piosenki? Wiersza?
    Ale mniejsza z tym :) W każdym razie, jestem zachwycona! I jeśli to jest blog o HP ( bo chyba jest? Czy nie? ) to czy ten KTOŚ to...
    - dobra, nie będę snuć moich chorych domysłów XD

    Idę czytać dalej :*

    Pozdrawiam!

    ~AAlexa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te opowiadanko akurat nie jest z HP :P
      Cieszę się, że się podoba ;>

      Usuń
  3. Kiedy dodasz pierwszy rozdział ? ^^
    Po takim prologu myślę że będzie nieziemski . ♥
    Pozdrawiam i przepraszam że dopiero teraz skomentowałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha ha ... ;)
    Skąd znam ten tekst... "słuchaj Skarbie... " czyżby inspiracja pewną płytką o jakiej nie będę tu pisać bo sama wiesz o czym mowa ;)
    Idę dalej czytać ;) zaciekawiłaś mnie niesamowicie ;)
    Pozdrowionka,
    ~littlegraybutterfly~

    OdpowiedzUsuń